Ahad, 15 Februari 2009

aku ,dia dan kenangan

jumaat 13 kami keipoh..alahai kami pulak terawal sampai.takpalah jani ada org dtg bawa kunci..tidurlah aku kat sana sambil menantikan geng dia org sampai.4.00 pagi hooo baru sampai....
subuh aku bangun kan mereka utk solat..lepas tu sambung tidur lak...jam 10 pagi bangunkan .aku dan dia ke kuala,cari barang terus ke bukt mertajam..lepas tu p umah aku kat permatang pauh.jumpa imah jap terus balik ipoh.
sian lak kat dia..dahlah ngantuk,letih..aku minta dia berenti kat rehat tu ...baru sambung perjalanan balik...sampai je dah 8.00 mlm..budak2 tu baru balik dari lost world ..kelaparan .tapi takpa pandai lah dia org uruskan.lepas makan .bob kata dia org kena balik.bos dah suruh balik.tinggallah kami berempat..jam 11 mlm kami jumpa opah asyraf...hee tak dan nak masuk ..bercakap tak berenti...aku kurang faham..yele org perak katakan..jam 1 pagi balik tambun..tidur
pagi tu tlg dia kemas brg dapur sikit.tak banyakla..lain2 pesan je la .masa nak balik sian tengok asyraf...abahnya takpalah...sedih je ... wak cam mana ...ada mak pun jauh..he he

Tiada ulasan: