Selasa, 31 Mac 2009

suprise...

hari ni kita org gelak sakan.mantop beb..apa taknya.hari ni besday zana.kami dah plan semalam.
malam tadi aku p beli kek.nani buat bihun .
si badar tengok kan zana.peranan dia kat bawah ...tunggu aku bagi lampu hijau.dah dekat jam 9 zana dah selesai jumpa en selamat.badar panggil katanya aku jatuh .
apa lagi zana dgn cemas nya berlari sambil selak kain belahnya.he he/
..aku apa lagi ambil tempat kat tangga sambil mengerang kesakitan.nani dalam bilik rawatan pegang kek.mai dan fauzi berdiri konon nak bantu aku..
zana bertanya kenapa jadi mcm ni ..aku cakap la aku nak pangil nani..dan nani pun keluar sambil yg lain fikri pawi badar mai nyanyikan lagu besday ..
ha ha zana terkejut beruk la dia...menangis dia..he he sronok sambut besday ni apa lagi buat suprise ...kemudian dtg group pstp dan staf habis la muka dia dgn cream coklat lak tu..
tengahari zana belanja kami kat kfc...hancus lagi aku punya diet dahlah semalam kfc dgn shekal and the gang...dgn jumpa baby lak semalam...

1 ulasan:

SofieSofika berkata...

Anaknyer nanti panggil aper? Mummy, mama, ibu... Apa-apa pun tahniah k.yah.