Jumaat, 5 Jun 2009

kehidupan baru bermula







3o mei 2009
bermula lah hari baru dalam hidupku
hari ni aku bergelar isteri kepada saiful bahari
hmmm macam tak percaya .macam main pondok2 plak he he he

cuma disaat aku bergelar isteri,dan hari hari sebelumnya wajah chek centiasa dimata.kadang2 aku menangis mengenang dan merinduinya..apatah lagi disaat bahagia aku..dia tiada disisi..
malah disaat diakad nikahkan aku amat terasa dan bayangan chek berada dan tersenyum didepanku..aku kuatkan semangat dan hati..dan berjanji takkan menitiskan airmata...
alhamdullilah semuanya berakhir dengan selamat.

walaupun dugaan disaat hari bahagia itu amat banyak..
mana taknya pelamin hanya disiapkan 1 jam sebelum majlis akad nikah.sedangkan ikut perjanjian pelamin akan dipasang pada 26 hb.kemudian bertunda lagi...last ptg jam 2 baru pasang.geram betul..

sebelum tu kami dikejutkan dengan kereta rombongan lelaki accident...kereta remuk.farha 6 jahitan didahi,isteri wan tangan terseliuh,mak mertua sakit dibahagian rusuk.syukurlah suamiku tidak apa2.

pagi sebelum tu aku menziarahi kubur arwah.bacakan yasin dan memohon restu .alhamdulillah semuanya berjalan ok.terimakasih kepada semua keluarga ku.terutama dyla adikku yang banyak memainkan peranan sebelum semasa dan selepas..lyza ,kakak yg siapkan bunga telur,zie, bahari, abg min,abg li,ma,mek ,kak dah dan semuanya .terimakasih semua.semuga allah saja yang membalas kasih sayang mereka

2 ulasan:

ardyla berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ardyla berkata...

Telah kau gapai awan,
telah kau capai angan,
detik waktu berlalu kini kau sudah berteman,
doa kami semoga berbahagia, berpimpin tangan.

Selamat Pengantin Baru...Moga kekal hingga ke hujung nyawa.