Khamis, 20 November 2008

pagi semalam p beli sarapan..bawak saga la..punyalah ramai org.jauh parking..he he .cari tempat kosong.ha ha ha
nasi dagang dan karipap..
makan karipap mengimbau kenangan silam..
yela masa blajar cari duit sendiri.
sebeum keje kerajaan ni.buat kuih karipap keje utama aku.
penat sikit je
dapat duit tu lah yg hilang penat
masa tu apa aku nak aku cari duit sendiri
tahun 2000 aku dah tak buat kuih.dah keje daa
tapi manamana kedai aku beli karipap asa tak sama macam aku buat
nasib baik ada kedai kak mah nasi dagang..dapatlah rasa sebiji macam aku buat..ha ha ha besssst..(angkat bakul sendiri la )

2 ulasan:

Mrs Bahari berkata...

memang lah sodap karipap tu coz adik nie ha..yang kena jadi mangsa buat karipap. menyampah aku...tapi itulah memori dan susahnya nak dapat duit...

Tanpa Nama berkata...

helllooo....
resepi karipap tu dari mak saya kay!
tu laaa..
karipap orang buat semua x sama ngan karipap hok c.de ngan mak buat
sebab??
karipap kita buat ngan kasih sayang
yang diaornag buat pikir nak untung!
wawawawa