Sabtu, 26 September 2009

27 hb hari ni aku dah mule keje..biasalah check out kursus kepolisan siri 2... tapi aku cuma nak bcerita kat sini pasal hariraya..
best tau... yelah pertama kali beraya sebagai isteri dan ibu...apatah lagi beraya kat kg aku...katanya best ..tak pernah dia rasa semeriah ini...aku tanya dia balik tahun depan camana.katanya kg aku lagi..suasana tu lain.kalau kat ipoh lepas sembahyang raya,rumah adik beradik dan jiran balik tidur...
kat kg lepas bermaafan dipagi raya kami kemasjid..balik dari sembhyang raya balik umah bersalaman dgn kluarga..yang ni best.mana yang tua didulukan yang best , anak2 buah berbaris menunggu sambil duduk mencangkung tunggu masa bersalam ..he he dlm syahdu ada kelakar..bestnya ....
lepas bersalaman kami menziarahi pusara arwah ayah..tatkala kaki melangkah meninggalkan pusaranya hati digamit sayu..airmata mula menitis....semuga allah mencucuri rahmat keatasnya

Tiada ulasan: