Isnin, 29 Mac 2010

penatnye

aduhaii...lega rasenya dapat balik umah...he he dah lama tak p kursus....dah lama tak tidur khemah.belasah je..yg penting bilik air nya sempurnalaa. dan bersih

aku tak sangka lak tmpatnye sejauh itu.kem sg anak dara...bila turun 80 anak tangga.huh rase nak tercabut lutut.

dan dan lak ade org kenai aku..huh sapa lak mamat ni...mcm pernah tengok..ops jurulatih rupanya tn wan solo...masa makn tengahari tu dia tanyala masih duk kat trg ke..aku kata dah duk bangi..begitu begini aku tanyala mana kenal..dia cakap dulu kat pulau redang ...lama dulu 2003 ooo patutle kurang ingat.tapi ingat2 lupa..rupenya ..

yg paling jeles bila semua kekawan buat river crossing dan rappeling.aku tengok je la...geramnye..nak buat nanti air btukar warna.dah la time kemuncak...geramnyeeeeee

Tiada ulasan: