Sabtu, 1 Mac 2014

apc di kdn

hmm apa ya..oobaru-baru ni nama aku disenaraikan wajib menghadiri majlis anugerah khidmat cemerlang..(APC)...Ops bukan aku yg dapat .kawan kawan seopis.apapun tahniah utk mereka.kepada mereka yg blum,insyallah akan ada gak utk kalian.hanya masa menentukan ..
aku ? oo aku pernah menerimanya suatu waktu dahulu..
kepada kengkawan jgn lupa..jgn kerana tdak terpilih  atau tersenarai kita kecewa.kita kembali padi diri kita.layakkah aku ..? setimpalkah kerja aku? kemudian bla bla bla
yg pasti jalnkan tanggungjawab kita .sebaik mungkin.kalau dpat apc alhamdulillah bonus utk kita.
ops kembali pada cerita tadi.dalam ramai 2 penerima tu aku tersentuh pada seorang hamba allah ni .nama lupa lak.tapi dari jabatn rela.aku rasa mak dia kot duduk dkerusi selang 1 baris dgn aku.

selepas menerima sijil penghargaan beliau dtg menghampiri makcik tadi dan menyerahkan sijil itu kepada nya.dan mencium tangan ibu tua itu,.bergenang airmataku terharu...kutengok wajah lelaki itu...hatiku berkata kata bertuah ibu itu mempunyai anak yg sebaik itu....apapun tahniah ...

Tiada ulasan: