Isnin, 22 Disember 2008


semalam dia telepon,kami bersembang..layan je la...dalam pada tu aku cuba gak bertanya kenapa terselit aku disudut hatinya
katanya dia pun tak tau..cuma ketika mbj digrand river view tempohari,
semasa kat pengkalan kubur tiba-tiba je terdetik..
aku tanya dia kenapa tak menyatakan sendiri dulu
katanya dia segan pada kekawan yang bersama dengan nya,
patutlah dis senyap je bila aku rancak sembang dengan yang lain.kemudian bila nak ke pasar khadijah entah mana dia bawa..bila nizam tanya nak kemana..da jawab ala ronda-ronda tengok kawasan...
bila balik kehotel.kami bertiga.nizam duk ditgkt 5 kemudian aku dan dia ketngkt 6,bila aku tanya dia duk bilik mana.dia cakap sebelah bilik aku je..ooo berjiran rupanya
dia tanya aku gak.adake sesapa tau yg dia cuba rapat dgn aku.bila ditanya kenapa katanya kawan serumah dah mula menghidu.katanya sejak 2 menjak ni semacam je bergayut..ha ha
entahlah...aku taknak peningkan kepala aku...

Tiada ulasan: