Selasa, 16 Disember 2008

suara itu..???

tadi sambil baring dan sembang2 tiba ada cal.sapala plak.rasa cam pernah kenal..opps rupanya dia.
sembang jap.line tak clear.dia cakap nak cal sat lagi.

aku bertanya pada kekawan rapat dgn nya dulu..masing2 kata ok.memag tak dpt cari keburukan dia..
tiba2 cal dia masuk lak...sembang sat.aku etrus terang tanya.tak terlalu awal ke bagi dia..dan bla bla bla

dia cakap kawan dulu cari keserasian.dia terima seadanya nanti..aku jawab insyaalah.
aku rasa bukan apa.aku dah serasi dengan kehidupan aku sekarang.tak sakit kepala memikionye.entah mcmana aku terselit dihatinya..dahlah aku brutal je dgn semua.pakai redah tak kira.semua kawan.tak terpikir satu hari nanti aku dgn dia...aaah

terimakasih zul/loq membantu saat ini.kalian memang rapat dan lebih mengenali.dan aku sendiri seperti kalian.tidak dpt mencari keburukan dia.semua tau dia pendiam.tak banyak cakap/tak pandai merapu..cuma sebelum dia bertukar dari pulamed pernah dia berpesan jaga diri dan berhati2..

4 ulasan:

ladysonicz berkata...

mungkin de jodoh kat situ..sape tau????

pawana berkata...

mendongak langit tika malam
penuh dengan bintang
bila direnung dengan mata hati
ia akan berkata
tunjukkan aku satu bintang!
mungkin itu bintang yang di cari??

ardyla berkata...

Allah tidak akan memberikan sesuatu pada umatnya hingga masa tu tiba...mungkin sudah hampir masanya. Sekurang2nya hidup mendatang akan berteman, teman untuk berbicara, mengadu nasib,menumpang teduh, sampai bila akn sendiri..... aku dah nak siap kompang nih!!!!! la..la..la..la..la..la..la..la

pawana berkata...

kalo ala siapkan kompang
ermmm..along siapkan pelamin la kot hehehe...