Khamis, 1 Januari 2009

ahli keluarga baru..!??











semalam csha masuk bilik aku.katanya nak tengok gambar.nak kasi ibu tengok..aku cakap tak boleh.dia cakap boleh la che de..please dgn mimik muka sekali..haru betul..




aii budak ni bijak betul .ada je taktik dia merayu rayu lak tu.tu yang tak tahan.bila aku cakap minggu depan dia cakap minggu depan csha pindah..csha ...csha..

kerana csha ni gambar nya...tu pun nasib baik ada .



itupun kalau ada jodoh




.kalau mengiring ada la imbas pak dolah kita

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam...ermm kak kire ok la tu ader calon bg pembukaan thn br nie...pikir2 la sebaik mungkin

pawana berkata...

pok dollah mana??
hok kelantan tu ke??
x kisah la mana2 pon
kami terima jek hehehe
janji dia terima che'da seadanya
n sayang che'da
tunggu ape laghik???
che'da che'da!!!
2009 yang baik hehhehe..

ardyla berkata...

Pok Dolloh hensem apa?????
huhuhu... aku tanya csha, dgn uncle hitam manis mana hensem, dia kata uncle hitam manis lagi hensem sebab dia banyak HITAM....huhuhuhu

Tokeh Baju Terpakai berkata...

mohon maaf menyelit disini.
jom layan blog saya,macam2 jualan ada.
TQVM.