Khamis, 1 Januari 2009

alhamdulillah..hari ni mood aku ok..batuk pun dah ok sikit,kadang2 bila sorang2 terfikirlah jugak.
ye la selama ni dah banyak aku tolak mereka yang datang kerana ada yg minta aku berenti keje bila kawin .dan lain2.bagi aku keluarga keutamaan aku.yang lain tak perlu.takpa la tak yah kawin pun takpa.
selama ni aku fikirkan adik2 ,anak2 sedara,kerana aku tak mau mereka dihimpit rasa susah sebagaimana aku dulu.kalau dulu terpaksa ikat perut untuk mendapatkan sesuatu,aku tau kalau aku minta mmang mak dan che sediakan ,tapi sejak darjah 6 aku cari duit tambahan sendiri.kerana aku sendiri pernah didenda oleh cikgu berdiri didepan kelas kerana aku dan sorang kawan tak dapat menyediakan yuran periksa.masa tu lak ayah aku accident.ah kenangan lama.adik2 dah keje.anak sedara pun dah keje .ok la mereka boleh bantu sikit2 bila keluarga kami terhimpit lagi kan.

rasanya sekarang aku rasa ,tiba masa untuk aku fikir tentang diri aku lak.mungkin ini ditakdirkan untuk aku..

2 ulasan:

pawana berkata...

betul tuee...
che'de dah banyak pikir pasal kami
cukup2 laa..
fikir untuk che'de plak
skarang biar kami plak pikir untuk che'de okey???

Mrs Bahari berkata...

ha..a..kan..selama nie banyak pk pasal kita..pasal anak sedara lagi..sekarang masa untuk pk diri sendiri. Biar apa pung hak terjadi, go girl..